19 Mart 2014 Çarşamba

Yeni The Fiery Heart Alıntıları




“Çok garip değil mi?” dedi, ben tuzun miktarını ayarlarken bakışlarını kaldırarak. “Hayatın sunduğu tüm bu çeşitlilik? İkimiz de oturuyoruz, ben yaratıcılığın dışa vurumlarını okuyorum.” Şiirkitabını havaya kaldırdı. Kitap korktuğum gibi yıpranmış ve sayfalarının kenarları kıvrılmıştı. “Ve sen de bilimsel ve büyülü hesaplamalar yapıyorsun. Bir anlığına beyinsel şeyler yapıyoruz... bir sonrakinde ise arzunun fiziksel eylemlerine teslim oluyoruz. Bunu nasıl yapıyoruz? Akıl ve beden arasında gidip gelmeyi? Nasıl oluyor da bizim gibi yaratıklar bir uç noktadan diğerine geçebiliyor?”
“Çünkü yaptığımız şey bu,” dedim, gülümseyerek. Hapların filozof Adrian’ı bastırmadığına memnundum. Böyle tahayyüllere kapıldığında onu dinlemeyi seviyordum. “Ve bu o kadar da uç bir şey değil. Yani, geçen evinde yaptığımız... şey, belki bir arzunun fiziksel eylemiydi ama aynı zamanda oldukça yaratıcıydı da. Bedenin ve zihnin beraber çalışamayacağını kim söylemiş?”
Sandalyesinden kalktı ve bana doğru yürüdü. “Doğru bir nokta. Ve eğer yanlış hatırlamıyorsam, o dahice fikir benden çıkmıştı.”
Malzemelerimi yere bıraktım. “Senden çıkmamıştı. Tamamen bana aitti.”
“Bunu çözmenin tek bir yolu var.” Kollarını belime doladı ve beni masaya yasladı. “O yaratıcılığı gölgede bırakmamız lazım. Düşündüğümü sen de düşünüyor musun?”
“Bayan Terwilliger’ın yan odada olduğunu mu?” Ama nabzım bana dayalı olan vücudundan dolayı hızlanmıştı ve çoktan masayı boşaltmanın bir yolunu düşünmeye başlamıştım. Geri çekildi ve çalışma odasının kapısını kapattı.
“İhtiyatlı biri o,” dedi. “Ve de zeki. Önce kapıyı çalacaktır.”
Şaka yaptığını düşünüyordum ki beni tekrar kavradı ve bacaklarımı kendine dolayarak masanın üzerine oturttu. Becerikli sanatçı elleri gömleğimin düğmeleri üzerinde çalışmaya başlamışken dudaklarımız açlıkla buluştu. Normalde kullandığım cep telefonundan gelen ani bir titreşim beni öpüşürken irkiltti.
“Yapma,” dedi Adrian, gözleri alev alev ve nefesi düzensiz bir şekilde.
“Ya okulda bir kriz varsa?” diye sordum. “Ya Angeline kazara kampüsün dolmuşlarından birini çalmışsa ve kütüphaneye sürmüşse?”
“Niye böyle bir şey yapsın ki?”
“Yapamayacağını mı söylüyorsun?”
İç geçirdi. “Git kontrol et.”

***************************************************************

“Başka önemli olan ne var biliyor musun? Birkaç gün sonraki doğum günün. Karaya çıkma izni alacak mısın?”
Doğrulurken gülümsedim. “Bilmiyorum. Zoe benimle bir şeyler yapmak isteyecektir. Senin de gelebileceğin bir grupça takılma ayarlayabiliriz.”
Kollarını bana doladı. “Yeterince iyi değil. Ben evimde seni, sadece seni, istiyorum. Sana aslında yemek yapamayan birinin yapabileceği en mükemmel yemeği yapacağım. Sonra da... arabama geçeceğiz.”
Nereye gideceğimizi açıklaması için bekledim. “Vee?”
Nazikçe boynumu öptü. “Sence?”
Elimde olmadan zevkten hafifçe inledim. “Ah, vay canına.”
“Aynen. En iyi hediye için beynimi zorluyordum, sonra şu dünyada en sevdiğin yerde sen ve benden başka hiçbir şeyin aklını daha fazla başından alamayacağını fark ettim.”
Yutkundum. “Bunun hakkında bu kadar heyecanlandığım için biraz utandım.” Arabalara olan sevgimin seks hayatımda rol oynayacağı asla aklımdan geçmezdi. Eddie haklıydı. Bana bir şeyler olmuştu.
“Sorun değil, Sage. Hepimizin tahrik olduğu şeyler var.”
“Sürprizi bozdun ama.”
“Cık. Hediyenin bir yanı da bu: Gelecek üç gün boyunca bunu düşüneceksin. Aynı zamanda Zoe’den kurtulmanın bir yolunu bulman için teşvik edici bir şey.”
“Mükemmel bir teşvik.”

***************************************************************

Trey gider gitmez kendimi Adrian’ın kollarına attım, o da beni etrafında döndürdü.
“Zeki sevgilim benim,” dedi. “Başardın.”
Dudaklarımı yanağına değdirdim. “Sensiz yapamazdım.”
“Bensiz mi? Yasa dışı bileşenleri toplamak için hile yapan, denek bulan ve bir hafta içinde dövme makinesi kullanmayı öğrenen ben değilim.”
“Sen moral takviyesiydin,” dedim. “En önemli iş bu.”

***************************************************************

Rose’un dudaklarında sinsi bir gülümseme belirdi. “Bence Nina senden hoşlandı. Belki de bir daha saraya gittiğinde onu ziyaret edersin. Durulmana yardımcı olur.”
Geçmişimiz göz önüne alınırsa, bu tehlikeli bir yorumdu ama artık beni rahatsız etmiyordu. “Ne yani, sonra da dünyadaki tüm kadınları hayal kırıklığına mı uğratayım? Bu kadar zalim olduğumu mu düşünüyorsun?”
Oturma odasına, Neil’ın yanına, gitmek üzereyken kolumu tuttu. “Adrian, tüm ciddiyetimle... gerçekten, çok teşekkürler. Geçen gece söylediğim şey için özür dilerim. Değişmişsin. Ve... sana yakışmış.”
“Çoğu şey yakışıyor zaten,” dedim ona. Bu, ciddi tavrını bozdu.
“Her zaman bir şaka. Sanırım bunun gitmiş olmasını beklememeliydim.”

***************************************************************

Bayan Terwilliger’la kapıda karşılaştım ve onu gördüğümde ağzımın açık kalmaması için çabaladım. Sadece makyaj yapmakla kalmamıştı, aynı zamanda Woodstock’tan kalma gibi görünmeyen inanılmaz hoş bir elbise giymişti.
“Vay canına.... harika görünüyorsunuz, efendim.”
Eteğini düzeltirken gözleri parıldadı. “Öyle mi? Bunu yıllardır giymiyordum. Malachi pembenin bu tonunun beni Botticelli meleği gibi gösterdiğini söyledi.”
“Ne dedi, ne?”
“Önemli değil. Yatak muhabbeti işte.”
İşte o zaman ağzım bir karış açıldı.

***************************************************************

Angeline geri çekildi. “Ne demek hayatını kurtardılar? Tüm bunlar da ne için böyle?”
“Bir arkadaş için.”
“Yattığın bir arkadaş mı?”
“Seni ilgilendirmeyen bir arkadaş.”

***************************************************************

“Hayatımı kurtardınız kızlar,” dedim onlara. “Gerçekten. Bu donmuş lazanyadan çok daha iyi.”
Rowena bana göz kırptı. “Bir şeyler bana sen ve cazibenin onu da beğendireceğini söylüyor.”
“Eh, artık cazibemi farklı bir şey için saklayabilirim.”

***************************************************************

Telefon konuşmasını sonlandırdığımızda, Cassie ve Rowena eğilmiş, cupcakelerle uğraşırlarken kıkırdıyorlardı, o yüzden ben de devam etmelerine izin verdim. Aşk Telefonu’nu çıkarıp Sydney’ye mesaj attım.
Robin Hood aradı. Pazar günü 20.00’de seninle JT’ın evinde buluşacak. Gelebilir misin?
Cevabı hızlı geldi.
Gelirim. Ayarladığın için teşekkürler.
Ne olur ne olmaz diye her şeyi benim aracılığımla yapmanın daha güvenli olduğunu düşünüyordu. Sence bu akşam hala gelebilir misin?
Neredeyse iç çekişini duyabiliyordum.
Evet, ama çok zor olacak ve yarın da hayatımı cehenneme çevirecek. Artı boşanma olayı yüzünden bir kavga daha ettik. Sonra anlatırım.
Az önce “C” ile başlayan o kelimeyi mi kullandın sen? On dokuz yaşındasın ve tamamen farklı bir kadın oldun çıktın.

***************************************************************

“Kabul töreni nasıl geçti? Çıplak dans etme ya da hayvan kurban etme gibi şeyler var mıydı?”
Gülümsemesi ısındı. “Sadece çay ve sarılmalar.”
Bana kısa bir özet geçti, ve Jackie’nin şarabı fazla kaçırmasına kendimi tutamayıp güldüm. Ne kadar çok uğraşsam da Sydney bana gizli adını söylemedi.
“Jetta olduğunu sanmıyorum?” dedim umutlu bir şekilde. Ne zaman sahte bir ad kullanmak zorunda kalsam Jet Steele’i kullanıyordum. Çünkü hadi kabul edelim, bundan daha havalı bir tane daha bulamazdınız.
“Hayır,” diye güldü. “Kesinlikle değil.”

***************************************************************

Kitap Boyunca Yapılan Absürd Kaçış Planları:

Kaçış Planı No 17: Kaçalım ve Fresno’da meyve suyu tezgahı açalım.
Kaçış Planı No 31: Arabama bineriz ve güvenli bir yerde olana kadar durmayız.
Kaçış Planı No 37: New Orleans’a git ve masum turistlere aşırı pahalı Mardi Gras boncuk işleri sat.
Kaçış Planı No 45: Fiji’de çıplaklar kampına katıl.
Kaçış Planı No 1: Bir gün, Sage. Roma’daki dairemizde her sabah. Yatakta beraber kahvaltı yapıyor olacağız... Nasıl olacak bilmiyorum ama olacak.
Kaçış planı No 5: Teksas'ta seksi kovboy kıyafetleri giyen sarı saçlı, kahverengi gözlü, zeki kızların olduğu bir alpaka çiftliği aç.
Kaçış Planı No 71: Moroi sarayında tatil.
Kaçış Planı No 73: İsveç'te bir pankek restoranı aç.
Kaçış Planı 82: Bir süreliğine hiçbir şey hissetmek zorunda olmadığım bir yere git.

***************************************************************

Beş dakika sonra, Adrian kapımda belirdi. “Lanet olsun,” dedi, kapıyı bir tekmeyle kaparak. Beni yakaladı ve duvara doğru itti. “Bugün neler çektiğim hakkında hiçbir fikrin yok.”
Kollarımı boynuna doladım ve onu daha yakınıma çektim. “Aslına bakarsan, oldukça iyi bir fikrim var,” dedim, dudaklarım onunkilerle ezici bir öpüşle buluşmadan hemen önce. Üzerinde benimkine karşılık veren bir aciliyet vardı ve bugün içimde tuttuğum o acı veren gerilim aramızda patlak verdi. Ellerini vücudumda dolaştırdı ve bacaklarımdan birini yakalayarak kalçasına çekip doladı. Kanım alev almıştı adeta. Artık kendimi birazcık bile yorgun hissetmiyordum. Her ne kadar duvara dayalı bir şekilde öpüşüp koklaşmak acayip seksi olsa da, en sonunda kendimizi yatakta bulduk ki bu birbirimizin kıyafetlerine ve tenlerine daha kolay ulaşma imkanı tanıyordu. Yatakta yanına oturdum ve kazağımı çıkarmasına yardım ettim. “Yetmiş bir numaralı kaçış planımızın ‘Moroi Sarayında Tatil’e dönüşeceğini kim bilebilirdi?”
Güldü ve dudaklarını ense köküme getirerek beni titretti. “Eh, neden olmasın? Zoe yok... Simyacılar yok... zaman kısıtlamaları yok.” Dudaklarını tüm yolu öperek omzuma getirdi ve nazikçe sütyen askısını aşağı çekti. “Çok fazla özgürlüğümüz var, Sage. Ve bir o kadar da mahremiyetimiz.”
Becerikli dudakları keşfine devam ederken elimde olmadan nefesim kesildi. Gözlerimi kapadım ve onu kendime çekerek yatağa uzandım. İşte bu olabilir, diye fark ettim. Uzun zamandır hazırlandığım şey. Sonunda ortaya çıkma tehlikesi olmadan ve bölünmeden seks yapabilmek için gerçekten iyi bir şans yakalamıştık. Ama yine de, dokunuşu beni çıldırtsa da, eski ve korku dolu bir içgüdü beni engelledi. Daha ne bekliyordum? Neden hala korkuyordum? Onu istiyordum ve seviyordum ama bir yanım hala tereddüt etmeyi sürdürüyordu. Bu çok sinir bozucuydu, özellikle de vücudum Adrian’ın kıyafetlerimi parçalayıp çıkarması için çığlık atarken. Gözlerimi açtım ve onu bana bakarken buldum.
“Sorun değil,” dedi, düşüncelerimi tahmin ederek.
“Üzgünüm. Benim sorunum ne bilmiyorum.”
Burnumun ucuna bir öpücük kondurdu. “Senin bir sorunun yok.”
“Bunu istiyorum. Gerçekten istiyorum. Sadece bir şeyi bekliyormuşum gibi geliyor.”
“O zaman bekle.” Yeşil gözlerindeki su götürmez arzuyla karışmış şefkat ve sabır kalbimi acıttı.
“Bu odayı ve bu geceyi boşa harcamaktan nefret ediyorum,” diye itiraf ettim.
Gömleğini çıkartı ve yere fırlattı. “Kim demiş boşa harcıyoruz diye?” Vücudunu benimkinin üzerine uzattı ve başka bir öpücük için eğildi. “Belki o şeyi yapmıyoruz ama, inan bana Sage, zamanımızı geçirmenin bir sürü yolu var.”

***************************************************************

Her şey dağılır; merkez sağlam kalmaz...” diye mırıldandım.
“Şimdi de Yeats’ten mi alıntı yapıyorsun?” diye kafasını kaldırıp sordu şaşkınlıkla. “O şiir kıyamet günü görüşleri ve Birinci Dünya Savaşı hakkında.”
“Biliyorum.”
“Seks sonrası için çok garip şiir seçimlerin var.”

***************************************************************

“Al bakalım. Lakin elleri titremeyecek, ayakları sendelemeyecek.” Telefonu giysi yığınının içine atıp bana tekrar sokuldu ve ellerini kalbimin üstüne koydu. “Şiirin adı Aşk Yeter. Birlikte olduğumuz sürece biz de böyle olacağız. Titremek yok. Sendelemek yok. Birlikte durdurulmazız.”
Ellerini tutup öptüm. “Nasıl oldu da ben kaygılanan kişiye dönüşürken sen aşırı iyimser romantiğe dönüşün?”
“Sanırım birbirimize çok sürtündük. Bundan sakın bir şaka çıkartma,” diye uyardı.
“Sen de bana bu kadar iyi malzeme verme o zaman.”

(Birine sürtünmek deyimi İngilizce'de birisiyle çok zaman geçirdiği için o kişiye benzemek anlamına gelir.)

***************************************************************

“Biz maymundan gelmedik,” dedim ona dörtgeni bir paletin üstüne yerleştirmeye çalışırken. “İlk insan atasına Australopithek deniyor.” Vampir evriminin nereye denk geldiğinden emin değildim, ama bundan kesinlikle bahsetmeyecektim.
Rowena kütüğü bıraktı ve bana şaşkınlıkla baktı. “Bunu nereden biliyorsun be?”
“Çünkü geçen bu maymun olayından bahsettim ve kız arkadaşımın bu konuda söyleyecek, ııı, birkaç şeyi vardı.” Aslında o birkaç şey bir saatlik bir antropoloji dersine dönüşmüştü.

***************************************************************

Her zamanki gibi, zamanı fark eden sorumlu kişi o oldu. “Ah, Adrian. Yatma zamanı.”
Ona doğru eğildim. “Bu bir davet mi?”

***************************************************************

“Merhaba, baba.” dedim. Geldiğimizde çoktan masaya geçip oturmuştu ve bize sarılmak için ayağa kalkmadı. Zoe bile bunu beklemiyordu.
“Sydney, Zoe,” dedi. İlk olarak benim adımı söylemesi bir tercihin göstergesi değildi, bu daha çok doğum sırasına saygı göstermekti. Eğer Carly burada olsaydı, ilk onun adını söylerdi. Çifte etki olarak, bu ayrıca alfabetik sıralamaydı.

***************************************************************

“Sorun ne?”
Buna neredeyse gülümseyecektim. Herkes duygularımı saklayabildiğimi söylüyordu, ama o her zaman ne hissettiğimi biliyormuş gibiydi. “Auramı mı okudun?”
“Auranı görmeme gerek yok ki.” Hafifçe alnıma dokundu. “Bir şey canını sıktığında şuranda küçük sevimli bir kırışıklık oluyor.”
“Benimle ilgili olan her şey sevimli değil.”
“Doğru. Bazı şeyler sevimli. Geri kalanıysa seksi.” Bana doğru yaklaşırken sesi alçaldı. “O kadar inanılmaz ve acı verici bir şekilde seksi ki, bu durumda herhangi bir şey yapabilmem bile hayret verici. Tek düşünebildiğim şey dudaklarının tadı, parmak uçlarının tenime dokunuşu ve bacaklarının...”
“Adrian,” diyerek sözünü kestim.
Gözleri için için yanıyordu. “Evet?”
“Kes sesini.”
İkimiz de aynı anda birbirimize uzandık ve Adrian'ın dudakları dudaklarıma çarptığı anda babamla ilgili aklımdaki her şey uçup gitti. Onu tanıyana kadar periyodik tablo veya Latince ad çekimleri gibi konular hakkında konuşmanın beni tahrik ettiğini düşünürdüm. Ama öyle değildi. Adrian'a dokunduğum anda her şey ondan ibaret oluyordu.

***************************************************************

Daha önce kimse benim için ağlamamıştı. Açıkçası, kimsenin gözyaşlarına değer olduğumu düşünmemiştim.

***************************************************************

Bu ister sadece bir tür ateşli hayvani birleşme olsun ister de ruhların görkemli buluşması olsun, o benim, ve ben de onunum.

***************************************************************

O gece Sydney ile yattım—gerçek anlamda yattım, seks anlamında değil.
Ve bu muhteşemdi.

***************************************************************

“Bir gün, Sage,” dedim ona. “Roma’daki dairemizde her sabah. Yatakta beraber kahvaltı yapıyor olacağız... Nasıl olacak bilmiyorum ama olacak.”
Duvardaki menüyü incelediği yerden dönüp gülümsedi. “Roma, ha? Hangi kaçış planı bu?”
“Bir numaralı,” dedim hemen, Roma’nın onun hayali olduğunu bilerek.
Gülümsemesi büyüdü. “İtalyanca da öğrenecek misin?”
“Gerek yok. Gözlerimle de konuşabilirim ben.”
“Sokakta tablolarını satarken insanlarla pazarlık edebilesin diye en azından sayıları öğrenmek zorundasın,” diye takıldı.
Elimi kalbimin üstüne koydum. “Kalbimi kırıyorsun, Sage. Bu hayalde ben seni en iyi üniversitelerden birine koydum ama sen beni sokaklara attın.”
“Hey, hepimizin bir yerlerden başlaması lazım. Ben derslerden başlayacağım. Sen de sokaktan. Eninde sonunda ben doktoramı alacağım, sen de dünyaca ünlü sergiler açıyor olacaksın.”
Yatıştırılmış bir şekilde başımı salladım. “Tamam, buna uyabilirim. Ve ondan da sonra, çocukları futbol idmanına götürmemiz an meselesi sanırım.”
Kaşları havaya kalktı. “Çocuklar mı?”
“Sakin ol, bu yıllar sonra. Ama hayal edebiliyor musun? Senin zekan, benim etkileyiciliğim, ikimizin de ortak hoş görünüşü... Buna dampirlerin olağan fiziksel yeteneklerini de ekle.”
Teori hakkında dehşete düşmüşten çok eğlenmiş görünüyordu ki bu göreceğimi asla ummadığım bir şeydi. “Bu gerçekten kimseye karşı adil bile değil. Doğum kontrolü yapıyor olman iyi bir şey, çünkü açıkçası dünya bizim mükemmel çocuklarımıza hazır değil.”

***************************************************************

“Adrian?” dedi Jill gergin bir sesle. “Az önce saraya gideceğini duydum.”
“Evvet. Kraliyet emirleri falan filan. Üzülme, ufaklık. Sana bir tişört getiririm.”
“Adrian.” Sesindeki sertlik bazen Sydney’nin kullandığıyla fark edilebilir bir şekilde aynıydı. “Bunu Neil’dan duymak zorunda kaldım.”
İnledim. “Başlama şimdi. Lissa sadece birkaç günlük olduğunu söyledi. O kadarlığına onsuz yaşayabilirsin.”
“Hayır,” dedi sabırsız bir şekilde. “Anlamıyorsun. Bunu ondan duymak zorunda kaldım. Çünkü senin aklından okumadım.”
Tenimdeki karıncalanma beni bir şeylerin kenarında durduğum konusunda uyarsa da, beynim hala uykudan ve yorgunluktan sersemdi. “Ne demeye çalışıyorsun?”
“Diyorum ki, artık senin cephende neler olup bittiğini bilmiyorum. Bağ kapandı.”

***************************************************************

Orada, o imkansız yerde, dikilirken ona olan arzumun gücü neredeyse ayaklarımı yerden kesiyordu. Hem ruhsal hem de fiziksel bir şehvet dalgası beni yakıp geçti ve aniden onun tamamına sahip olmadan bir an bile geçiremeyeceğimi hissettim. “Hadi,” dedim kısık bir sesle. “Odama gel.”
Gözlerindeki ateş bana olanları hecelememe gerek olmadığını söylüyordu. “Yorgunsun.”
“Kim demiş?”

***************************************************************

“Saçındaki tüm o kar taneleriyle ne kadar tatlı göründüğüne dair hiçbir fikrin yok,” diye mırıldandı.
“Ve sen de hipotermiyle çok tatlı görünüyorsun. İnşallah buradayken gerçek bir palto bulabilirsin.”
Sırıttı. “Daha sonra beni ısıtmak zorunda kalacaksın. Nina’ya sadece rol yapıyordum biliyorsun, değil mi? Benim için sadece tek bir bir kız var, ama buradayken bir düzine varmış gibi davranmalıyım.”
“Sadece bir düzine mi?”

***************************************************************

“İyi zamanlama, Sage. Tam da ev temizliği yapıyordum.”
İç geçirdi. “Gelemiyorum. Zoe şu Simyacı veritabanını kafasına taktı ve ona yardım etmemi istiyor. Bayan Terwilliger’ın bir randevudan bahsettiğini de duydu—randevusu Wolfe’la, inanabiliyor musun? — bu yüzden onu bahane olarak kullanamam. Üzgünüm.”
Yüzümü göremediği için memnundum. “Üzülmene gerek yok. Yapman gerekeni yap. Ve hey, bu bana kutlamamız için daha fazla yol düşünebileyim diye fazladan zaman veriyor.”
Kahkahası rahatlamayla çınladı. “Şimdiye kadar kaç tane yol düşündün ki?”
“Kim gökyüzündeki yıldızları ya da kumsaldaki kum tanelerini sayabilir ki? Nafile uğraş.”
“Ah, Adrian.” Sesimdeki o sıcaklık hem kanımı hem de kalbimi kıpır kıpır etti—ve yokluğunun acısını da çok daha kötü bir hale getirdi. “Yarın geleceğim. Söz.”
“Saniyeleri sayacağım derdim ama benim için oldukça büyük bir sayı.”
“Ben ikimiz için de sayarım. Seni seviyorum.” Aynı zamanda hem tatlı hem de zalim olan bu sözler kalbime saplanan bir hançerdi.

***************************************************************

“Aşk...” Adrian’la olan eski bir anı aklıma geldi ve daima içimde taşıdığım çalkantılı duygunun birazı göğsümden taştı. Bir günden daha az süredir burada olmadığı düşünülürse bu kadar özlemem aptalcaydı ama onu da aşkı tanımlayışlarını da aklımdan çıkaramıyordum. “... karanlıktaki bir ışıktır. Kış gecelerinde esen sıcak bir meltemdir. Sizi evinize götüren bir yıldızdır.” Herkesin bana baktığını fark edince hemen kıvırdım. “Bunları bir kitapta okumuştum.”

***************************************************************

Ellerinden birini yanağıma kaydırdı.
“Öyle bakma. Her şey yoluna girecek. Merkez sağlam kalacak.”
“Nereden biliyorsun?”
“Çünkü merkez biziz.”

***************************************************************

“Seni sevdiğimi biliyorsun, değil mi?” Onu öpme arzum o kadar güçlüydü ki neredeyse kurallarımızı bozuyordum.
Sabah ışığında güzel ve altınsı bir şekilde gülümsedi. “Benim seni sevdiğim kadar değil.”
“Ah, Tanrım. İşte hayalim gerçekleşti: ‘Ben daha çok seviyorum’ tartışması yapmak. İşte, ben başlıyorum. Ben seni daha çok seviyorum. Senin sıran.”
Sydney güldü ve kapıyı açtı. “Ben münazara dersleri aldım. Benim mantığım karşısında kaybedersin.”

***************************************************************

Rose Neil’la tokalaştı. “Ben Rose.”
“Neil,” dedi o da, resmi bir baş selamıyla. “Sizinle tanışmak büyük bir şeref. Dimitri Belikov ile yaptığınız kahramanlıklar efsanevi.”
“Şey, teşekkürler,” dedi. Sonunda şu aksandan etkilenmeyen bir kadın görmek güzeldi. Tabi bu, Rose aksanlara bayılmıyor demek değildi. O sadece kendininkilerinin Avrupa’nın öbür tarafından olmasını tercih ediyordu.

***************************************************************

“Zoe bana bugün dedi ki—“
“Bekle. Bu şekilde mi konuşacaksın?”
Aşağıya baktım ve gömleğimin yerde yanımda durduğu gerçeğini kastediyor olduğunu fark ettim. “Sütyenim hala üstümde. Sorun ne?”
“Sorun dikkatimin dağılmış olması. Çok dağılmış olması hem de. Bölünmeden tüm dikkatimi ve bilgeliğimi istiyorsan o gömleği giysen iyi edersin.”
Gülümsedim ve ona doğru seğirttim. “Vayy, Adrian Ivashkov zayıflığını mı kabul ediyor?” Uzanıp yanağına dokundum ve bileğimi beklenmedik kışkırtıcı bir ateşlilikle yakaladı.
“Tabi ki. Etkileyiciliğin karşısında asla gücümün olduğunu iddia etmedim, Sage. Ben sadece sıradan bir erkeğim. Şimdi o gömleği geri giy.”
Kontrolünü test etmek için öne eğildim. “Yoksa ne?” Boştaki elimle, sütyen askılarımdan birini tuttum ve aşağı doğru sıyırmaya başladım...
...böylece tekrar yerde yuvarlanıp öpüşmeye başladık.

***************************************************************

“Hey, Yakışıklı Prens! Bu akşam birkaçımız Matchbox’a gidiyoruz. On sekiz yaş ve üstü bir yer, yani hayali kız arkadaşını da getirebilirsin.”
“Onu bu akşam pek de hayali olmayan aktiviteler için daireme getiriyorum,” dedim. “Neredeyse iki gündür onu görmedim.”
“Ühüüü. Parçalara ayrılmamış olman hayret verici.”

***************************************************************

“Bırak bizim için bir şeylere katkıda bulunuyormuşum gibi hissedeyim.”
Gözleri büyüdü. “Ah, Adrian. Çok katkıda bulunuyorsun zaten. Senin... senin ne yaptığın hakkında hiçbir fikrin yok. Hayatımın en büyük neşe kaynağısın. Sahip olduğum en büyük neşesin.”
“O zaman ayarlandı,” dedim. “Bir rüya konferansı yapacağız.”
O aşk ve kendinden geçmişlik hali gitti. “Bekle. Ne zaman ayarlandı? Benim sana aşkımı ilan etmemden rüyayı kabul ettiğime nasıl geçtik?”
“Bu Adrian Ivashkov mantığı. Anlamaya çalışma. Sadece uy.”

***************************************************************

“Artık hiçbir şey beni şaşırtamaz.”
Gözlerinde sinsi bir bakış belirdi. “Ah, bilemiyorum. Her iddiasına varım, sana asla tahmin edemeyeceğin bir şey söyleyebilirim.”
“Dene bakalım.”
“Eğer seni şaşırtırsam rüyayı yapmayacaksın değil mi?”
“Diyeceğini duyalım bakalım.”
Bir anlığına tereddüt etti. Gözlerinde hala muzip bir bakış olmasına rağmen, biraz gergin olduğunu da fark ettim. “Şey... doğum kontrolü yapıyorum.”
Yine su içiyordum ve boğulup püskürttüm. Nefes almadan önce bir süre öksürdüm, “Ne?”
Sanki seks yapmak büyük bir mesele değilmiş gibi inanılmaz rahat bir şekilde omuz silkti. Ve evet, bununla ilgili hiçbir sorunu yoktu. Şaşırmıştım. Çok şaşırmıştım. Yapabileceklerinden şüphe duymaktan daha iyisini bilmeliydim. “İşe yaraması bir süre alıyor, ben de ne olur ne olmaz diye hazırlıklı olayım diye düşündüm.”
“Ne olur ne olmaz diye,” diye tekrar ettim, hala şaşkınlıktan dilimi yutmuş bir halde. Tüm gerginliği benim rahatsızlığım karşısında keyfe dönüşüyordu.
“Yapma ama, bu konuda hiç düşünmediğini mi söylüyorsun?”
“Ah, inan bana, sürekli bunu düşünüyorum.”

***************************************************************

Adrian ve Sydney arasındaki bir mesajlaşma;

Adrian: Tılsımlarla da büyük bir buluş yapacağıma inanır mıydın?
Sydney: Tabi ki inanırım. Ne zaman dönüyorsun?
Adrian: Sabah erkenden. Gelebilir misin?
Sydney: Denerim. Bunu kutlamamız lazım.
Adrian: Şampanya ve pastayı hazırlayayım mı?
Sydney: Yatağını hazırla.
Adrian: Siyah sütyeni giy.
Sydney: Sütyen giymeyi planlamıyorum.
“Tanrım bana yardım et,” diye mırıldandım, Neil’dan şaşkın bir bakış kazanarak.

***************************************************************

“Ehem,” dedi Bayan Terwilliger. “Bizi tanıştırmayacak mısın, Sydney?”
“Hı?” Hala Wolfe’un genelde tercih ettiği Bermuda şortlarıyla değil de kot pantolonla gördüğüm gerçeğinden dolayı afallamıştım. “Ah. Bu Malachi Wolfe. Adrian ve ben ondan kendini savunma dersleri almıştık. Wolfe, bu da benim tarih öğretmenim, Bayan—ııı, Jaclyn Terwilliger.”
“Sizinle tanışmak bir zevk,” dedi Bayan Terwilliger.
Wolfe’la tokalaşmak için elini uzattı, ama Wolfe görkemli bir şekilde eğildi ve elinin ucunu öptü. “Hayır, hayır, inanın bana. O zevk bana ait.”.....

[Bu arayı uzun diye çıkarttım. Amaç, sondaki komik yere gelmek :D]

......Wolfe fırsatı kaçırmadı. “Sanatsal şeyler mi görmek istiyorsun? San Diego’da tersanenin oradaki sergiyi görmelisin. Bowie bıçakları olmadan İç Savaş savaş sahnesini dizayn etmişler.”
Cevap vermek için ağzımı açtım ama söyleyecek bir şey bulamayınca kapattım. Bayan Terwilliger’ın gözleri aydınlandı. “Kulağa harika geliyor.”
“Benimle gitmek ister misin?” diye sordu. “Bu hafta sonu tekrar gidiyorum. Beşinci kez.”
Birbirlerine telefon numaralarını verirlerken, elinde kahvelerimizle ağzı açık kalmış bir şekilde bakan Braydan’a baktım. En azından bu tepkiyi sadece ben vermiyordum. Aşk Telefonu’nu çıkarttım ve Adrian’a mesaj attım: Wolfe’la karşılaştık. Bayan Terwilliger’a çıkma teklifi etti.
Adrian’ın cevabı beklediğim gibiydi: ...
Ve öldürücü vuruşu yaptım: KABUL ETTİ.
Adrian hala sembolleri aşmakta zorluk yaşıyordu: ?!?
Amberwood’a dönerken söyleyecek bir şey bulamıyordum ve Bayan Terwilliger’ın rüyalı yüz ifadesi de bunu kolaylaştırmıyordu. “Efendim,” dedim en sonunda. “Onun gibi biriyle dışarı çıkmak iyi bir fikir mi sizce? Son saydığıma göre, on bir tane Chihuahua’sı vardı.”
“Bayan Melbourne,” dedi, bana taktığı eski takma adıma dönerek, “Ben sizin kuşkulu romantik seçimlerinize eleştiride bulunmuyorum. Siz de benimkini sorgulamayın.”

***************************************************************

“Seni ağlattım,” dedim. O anı kalbimde her zaman bir yara olarak kalacaktı.
“Ağladım, çünkü seni seviyordum ve nasıl iyileştirebileceğimi bilmiyordum.” Uzandı ve parmak uçlarıyla dudaklarıma dokundu. Etrafımdaki dünya sallandı. “Ve bu benim hatamdı. Kendi kendini iyileştirebildin. Bana ihtiyaç duymadın.”
“Hayır, Sydney.” Sesim pürüzlü çıktı. “Sana ihtiyacım var. Sana ne kadar ihtiyacım olduğuna dair hiçbir fikrin yok.”
Dudaklarımı onunkilere getirdim ve şimdiye kadar başımdan geçen her şey sanki sadece bir ısınmaymış da, hayatım asıl şimdi başlıyormuş gibi geldi. Onu kendime çektim ve kanını tatmayı isteyip istemediğim hakkında bir şüphesi vardıysa da o anda silindiğini biliyordum. Dudaklarının tadı, teninin tadı... işte arzuladığım, beni çılgına çeviren şeyler bunlardı. Elleri tişörtümün ucunu kavradı ve çekip çıkarabilsin diye çok ama çok kısa bir anlığına öpüşmeyi kestik. Parmaklarını göğsüme koyduğunda bu sefer titreyen oydu. Gözlerinin içine baktım ve zamanın başından beri cinslerimiz arasındaki o ilkel ihtiyacı tutuşturan tutku ve özlemle yansalar da içlerindeki gerginliği görebiliyordum.

***************************************************************

"Aklındaki o yollar her neyse artık Jill'e de uygun olduğunu sanmıyorum."
"Kitaplarını bırak da sana göstereyim."

***************************************************************

"Belikov sizi buraya bu kadar hızlı getirmek için zamanın ve uzayın kurallarıyla mı oynadı? Bunu yapabiliyor, değil mi?"

***************************************************************

Başka birini bu kadar fazla sevebileceğimi hiç düşünmemiştim. Ayrıca başka birini kaybetme korkusuyla yaşayacağımı da düşünmemiştim. Aşık olan herkesin hissettiği şey bu muydu? Hepsi gece yarısı yalnız olmaktan korkarak uyanıp sevdiklerine sıkıca sarılıyorlar mıydı? Çok sevdiğiniz zaman yaşamanın kaçınılmaz yolu bu muydu? Yoksa bu sadece panik içinde yaşayan ve bir uçurumun kenarında yürüyen bizim için mi geçerliydi?

***************************************************************

Sydney'nin sakin ve güzel yüzünün görüntüsü zihnimde belirdi.
Sana inanıyorum.
Endişem yatıştı. Derin bir nefes aldım ve odada beni izleyenlerin bakışlarıyla buluştum. Ben kimdim ki bunu yapacaktım?
Ben Adrian Ivashkov'dum.
Ve birilerinin canına okumak üzereydim.

***************************************************************

Sydney bugünlerde yatağımda çok fazla zaman geçiriyordu. Ne yazık ki, bu zamanlar benimle birlikte değildi.

***************************************************************

Sakin ve sabit varlığı içimde köpüren fırtınaları yatıştırdığında bile, o ve ona dokunmamın beni nasıl coşturduğu dışında hiçbir şeyi umursamadım.

***************************************************************

Moroi'lar güneş ışığından sakınırdı ama güneşin Sydney'i aydınlatışını izlerken hiç şüphesiz insanların güneş için yaratılmış olduğunu biliyordum.


Daha fazlası için Facebook hesabımızı takip etmeyi unutmayın!
Çevirileri bize aittir. Alıntıların tamamı veya bir kısmının iznimiz olmadan ve kaynak gösterilmeden alınması, kopyalanması, herhangi bir yerde paylaşılması yasaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder